Saturday, June 13, 2009

Kebangkitan Ekonomi Islam

Kegawatan ekonomi tatkala ini telah membawa satu pengajaran yg menginsafkan di kalangan pengamal sistem ekonomi kapitalis, lantas cuba mencari jalan alternatif lain dalam menangani ketidaktelusan dan kebobrokan sistem Kapitalis ini.

Dalam diam-diam, terdengar suara-suara kecil di seantero dunia yang mengakui sistem ekonomi Islam adalah jalan keluar terbaik utk menukar sistem Kapitalis yang tidak adil itu. Dan fenomena ini, kita dapat lihat di dalam negara kita sendiri.

Pembeli: "Ini loan kereta pakai bank mana?"
Penjual: "Hayya...ini loan pakai perbankan Islam maa...tidak beban lu nanti woo"

Kebangkitan sistem ekonomi Islam dan pengiktirafan secara beransur-ansur di kalangan bijak pandai ekonomi dunia sekaligus membuktikan janji Allah swt bahawa ajaran Islam sentiasa memenuhi kehendak semasa dan sentiasa bersifat syumul.

Jelaslah, akan tiba masa kejatuhan sistem Kapitalis dalam dekad ini dan sistem ekonomi Islam bakal mengambil alih.

Akan tiba waktunya sistem Kapitalis diboikot sebagaimana kita memboikot KFC dan McD yang menyokong usaha Zionist membunuh orang-orang Palestine.

Namun apabila kita memboikot sesuatu, perlulah ada alternatif lain menggantikannya. Justeru, kita boikot sistem Kapitalis, alternatifnya sistem ekonomi Islam.


Kita boikot makanan segera KFC dan McD, alternatifnya Radix Fried Chicken (RFC).


Untuk makluman, restoran RFC sudah mula berkembang di utara tanahair. Marilah kita sama-sama menyokong kebangkitan produk-produk Islam yang setaraf dgn KFC dan McD ini.
Ayam gorengnya sedap juga, layanan pun ala-ala KFC juga.



Kita doakan restoran makanan segera RFC akan terus berkembang di seluruh Malaysia dalam usaha kita memboikot dan melemahkan kekuatan ekonomi puak Zionist Laknatullah.


No comments: